Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Povzdech pankrácké věznice

"Já mám slabost pro pracháče, co nebyli za totáče. Kožený, Krejčíř, Bakala, těm bych já košem nedala," píše KHB v jedné své satirické básničce. Celou ji najdete, když na titulek klepntete.

KAREL HAVLÍČEK BORODUBSKÝ

Povzdech pankrácké věznice

 

 

Já mám slabost pro pracháče,

co nebyli za totáče.

Kožený, Krejčíř, Bakala,

těm bych já košem nedala.

 

Škoda že mizí v daňových rájích.

Být naší vládou, tak je dám hájit.

Vždyť už jim hrozí vyhynutí

a přitom jsou tak krásně nesehnutí!

 

Přírodu milují víc než své prachy.

Kvůli ní často neusnou strachy.

Ta džungle venku jim nesvědčí.

U mě by byli v bezpečí!

 

Autor: Jaroslav Čejka | sobota 4.2.2017 11:05 | karma článku: 14,42 | přečteno: 418x
  • Další články autora
  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
BLOG UKONČEN!

(Autorovy nejlepší prozaické blogy vyšly v knize Magická setkání -s podtitulem Puzzle story - v nakladatelství KMEN.)

Seznam rubrik