Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Druhá dávka ironie, která krve neupije

Po včerejší první dávce mi zavolal jeden můj stálý čtenář, aby mi sdělil, že jsem ho vyprovokoval k četbě všech čtyřiceti volebních listků. A zaměřil se na hledání jmen stávajících poslanců, kteří se pokoušejí obhájit svůj mandát.

Pár jich našel a položil mi otázku, co si o jejich úsilí myslím. Jestli jsou ti poslanci tak spokojení se svým výkonem, nebo se svým platem. Ale protože už delší dobu raději nemyslím - od toho mám své volené zástupce - omezil jsem se na konstatování, že platem to urřčitě nebude, protože, pokud vím poslanci Evropského parlamentu mají přibližně stejný plat jako já důchod. A víte, co mi řekl: "No jo, ty vole, ale v eurech!"

Ale já jim ten jejich plat stejně nezávidím. Dovedu si představit, jak se na něj musí nadřít a co se do toho Bruselu nalítají, zatímco mě chodí důchod na účet, aniž bych musel hnout prstem či zadkem. Až mě z toho přepadly výčitky svědomí. A tak jsem aspoň připravil další dvojitou dávku partajní satiry. Tady je:

 

Piráti útočí na Brusel

 

 

Historicky s piráty

nedělali ciráty.

Věšeli je na ráhna,

je to praxe pradávná.

 

 

Zatím ale útočí.

Berou ztečí úbočí,

i když stojí v rovině.

Je v tom Bartoš nevinně?

 

 

Nová Bílá Hora?

 

 

Strejček vůl, teta kráva,

každej půl rady dává.

Jeden zleva, druhý zprava,

my jdem středem! Dobrá zpráva.

 

 

Vždyť ká dé ú čé es el

není doma u vesel.

Chce to dobýt Evropu

a odvrátit potopu!

 

 

Zrušit daně z restitucí

svedou jenom správní kluci.

Ti ubrání víru pravou

před tou druhou, příliš dravou.

 

 

A to je pro dnešek všechno. Hezký předvolební víkend!

 

 

 

Autor: Jaroslav Čejka | pátek 17.5.2019 9:56 | karma článku: 20,70 | přečteno: 510x
  • Další články autora
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

V nahrávkách si stěžoval na bankovky. Bystroně z AfD potápí důkazy

24. dubna 2024  16:53

Nové důkazy v kauze německého politika strany Alternativa pro Německo Petra Bystroně potvrzují...

Bývalý ředitel finančního úřadu kryl úniky a bral „dárky“, dostal podmínku

24. dubna 2024  15:01,  aktualizováno  16:48

Bývalý ředitel brněnského finančního úřadu Miroslav Kuba si už třikrát vyslechl podmíněný trest za...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28,  aktualizováno  16:44

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

  • Počet článků 0
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 0x
BLOG UKONČEN!

(Autorovy nejlepší prozaické blogy vyšly v knize Magická setkání -s podtitulem Puzzle story - v nakladatelství KMEN.)

Seznam rubrik